Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Asrama + Sekolah + Tanggungjawab + Kerja Sekolah

Assalamualaikum.
Haii Haii semuaa ! So? Semestinya Korang Semua Dah Bersedia Untuk Melalui Kembali Hari Hari Sebagai Seorang Pelajar dan Budak Hostel ! Kan Kan Kan ? Walaupun Tidak, Sila Lah Bohongi Diri Sendiri Untuk Kembalikan Mood Sekolah yaa. Actually, aku sendiri pun takda semangat nak balik ke asrama dan pergi ke sekolah tetiap pagi. Aduyy ! Kena Bangun Awal pulak ! Padahal dekat rumah boleh aja bangun awal. Kan Kan Mama kan ? (aku tahu mama aku baca blog aku.Weee~) Pelik juga aku, dekat rumah aku boleh bangun dengan sendiri dalam pukul 5-6 pagi. Tapi, kalau dekat Asrama. Bangun pukul 6.40 jaa selalu. Pelik Tak Pelik? Maybe atas faktor yang aku rasakan sendiri sebab Sekolah chett tett tuh jaa. *smilee* 

So? Bagi Sesapa yang dah start sekolah hari Ahad ni. Tahniah kerana anda telah hadir ke sekolah dengan Semangat Raya yangg mungkin masih ada dalam diri korang. Betul tak ? *sila angguk* andd bagi sesapa yang akan  pergi Asrama hari ini dan sekolah esok(isnin) Good Luck andd i hope u all go to school dengan semangat yang berkobar kobar ! chehhwahh ! 

Umm, Asrama ? Yayayayaa, benci andd meluat kalau kena balik pulak dekat asrama. Sebab? Malas lah, dah lah kena tinggalkan phone dekat rumah.. Dua Minggu Bebb ! Aduh Aduh ! Terpaksaa aja lah kan ? Kan Kan? And Then kena menghadap Waktu Pagi kena pergi Sekolah, Waktu Prep, Waktu Kena Pergi Jemaah di Surau walaupun kadang kadang tak pergi, andd banyak lagi lah aktiviti dekat sana. Yang best, memang best lah kan. Tapi, kalau yang membosankan ? taktahunakkatamacammana ! Pahem pahem aja lah kan ? Untuk Budak Hostel, mesti tahu kan ? untuk yang tak pernah duk Asrama, Pergi amik borang asrama, isi and then rasa lah sendiri ! *sengih*

And Then Sekolah pulak. Sudah lah Asrama dengan Kelas DEKAT(berlawan) bukan main kan. Kalau sarapan pagi pagi tuh, sampai aja kelas. Boleh Laparr balik tau ! Sekolah dah lah Panjang bukan main. Terpanjang Di Du Malaysia pulak tu. Panjang mana ? 1 Kilometer . *banggasat* Sampai kelas, kalau kena hari yang buat tugas tu. buat terus lah kan? sudah lah Penolong Ketua Kelas pulak. Kadang kadang(selalujugak) Pergi amik buku Pemantauan dekat Pejabat. Lepas tu balik lambat lah apa lah. Macam Macam sungguh. Redha aja lah hidup sebagai seorang Pelajar kann ? =='

Tanggungjawab? Hmm, Tanggungjawab sebagai Ketua Dorm, Penolong Kelas, andd lain lain lah. Bukan nak bangga dengan jawatan kecik tuh okay? Hmm, Tak tahu lah nak kata apa dekat part nih. Harap korang semua lakukan dengan jujur tugas tugas yang diamanahkan okay? chehhwahh ! HAHAHA !

Ooo Mmm Ggg ! Kerja Sekolah Yang paling paling aku tak suka ! dah lah banyak, banyak pulak tuh! Wait ! apa aku merapu nih? *sengih* Sudah lah banyak, Susah Musah pulak tuh. Tambah Tambah subject yang palinggg aku sukee lahh. Mathematics. Huu~ Malas nak menghadap muka cun cikgu math aku.*mukajahat*
HAHAHAHAHAHAHAHA~
okay okay, stop mengata ! takmau takmau takmau ! Hihihihi.

Okay lah Readers Semua.
Selamat Menjalani Musim Persekolah Semula.
Assalamualaikum =')