Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Hang Out Prangin andd Tesco

Assalamualaikum ,
Kelmarin, 17 September. Aku, Farah, Ana(adik farah), Fatihah, Fifiey Pergi Prangin. Niat nak pi tengok Raya tak jadi. Tapi, dah sampai dalam pukul 1.38 macam tuh. Ada lah start pukul 3 lebih macam tuh. Tapi, entah lah. Tengah tak sihat, ikut jee cakap depa. Last Last, Kami beli tiket Cita Hantu Bonceng. Nasib tak tengok lagi. Weee~ masuk masuk tuh, dah start sikit lah. Dekat Zizan andd Julia tuh Accident, Dah terlepas. Takpa lah. Redha ajaa lah kan. Masuk lah kan. Tapi, Sit kami (Aku,Farah andd Ana) Hujung kali tuh ! Masuk jugak lah. nasib gelap, penonton tak nampak lah sangat muka comell aku nih. Perahsantan kejabb ! Lepas tuh nampak sit D19-21. Terus suruh depa duduk. Dalam duk tengok tuh, usha lah balik Tiket, OMGG, silap duduk lah ! takpalah. bukan ada orang pun. Patutnya Sit kami E19-20. HAHA. Gilaa~ nasib takda orang mai tuntut kerusi tuh. Weee~ Fifiey andd Fatihah Ronda Ronda prangin ka apaa taktau. Depa takmau masuk. Takpa lah. Kesah? HAHA, Lepas habes tengok wayang apa semua, Fifiey andd Fatihah nak balik dah. sebab apa? taktahu lah. '____'

Lepas tuh aku, Farah andd Anaa ronda ronda 1'st Aveenue. Then naik bas pi Tesco pulak. Ajak Anaa melalak satt 2, 3 lagu. Hee~ dah sampai tuh, first aku nak pi adalah toilet ! Huu~ Shawl aku serabott derr ! Andd dah buat apa semua dekat Toilet tuh, kami naik atas pi dekat tempat Kareoke. Masuk lah. Tapi paling geram derr ! kami rugi Dua Ringgit Tahuu ! haduyyaiii ! then aku tak puas hati, pi masuk bilik Kareoke lain pulak. Nasib boleh. Aku andd Ana nyanyi dua lagu aja lah ! Satu lagu Keliru andd satu lagi Lagu ella. Tajuk apa entah. Tak ingat ! Heee~ punya lah jadik Gila Gila dalam bilik tuh ! HAHHAHAA,
 
Lepas tuh, kami pi toilet lagi sekali. Aku nak terkucil pulak ! '___'  andd nak tahu tak? ada lah sorang nih, Mamat Tesco lah aku panggil. Duk buat bunyi Tikus apa entah. Aku kalih kalih terus angkat tangan. Aku kan Gilaa Gilaa sikit. Aku angkat lah balik. Andd then, aku masuk lah Toilet. keluaq-keluaq, Kawan Kawan dia semua duk buat bunyi Tikus tuh. AKu ngerling sikit, Diam teroih ! HAHA, Pastu Kami stop satt, Mamat Tesco tuh buat isyarat nak Num Fon. Aku dengan beraninya sebab aku tau dia takdak berani nak buat apa yang aku suruh. Aku jerit kata macam nih  
"kalau berani, mai berdiri depan nih mintak lah"
Diam terus lah depa depa tuh ! Kuat jugak lah kott aku cakap. Padan Muka ! alarr, Biaqq lah. Aku bukan selalu sangat pun balik penang ! Tu yang aku jadi berani tuh. kalau tak, jangan harap lah nak berani buat lagu tuh. Taubatt ! HAHAHAA !

P/S : Balik tuh jalan pi rumah Farah, and then stay situ sampai lah nak pi pasar malam. Nak tau tak? Aku silap pakai selipar derr ! sebelah warna biru sebelah warna hitam. HAHA ! Malu siot ! nasib waktu nak pi pasar malam jaa. HAHAHA ! MALUUU*