Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Luahan Hati '_'

Assalamualaikum ,
sehatt ? semestinya korang sehat sehat time time cuti nih kan ? SUMPAH cuti ni Best Campur Tak Best. Best sebab Pi Men Bowling andd HangOut dengan Kawan andd Jumpa Adekk Maniss aku. Yang tak best pulak, Hari Jumaat tuh Demam Pulak. Demam apa entah lah. Mungkin Sebab Letihh sama kot. Aku ni, nama jaa Demam. Tapi Keluar merata jugak lah. =D  fizikal nampak okay jaa. Dalaman? adush~ tak tahu nak cakap macam mana dah. Selera makan pun takda tau. Kesian ke tak? takpayah nak kesian sangat lah. '-'
Actually, aku tak tahu nak post entry nih pasal apa. So, aku tulis apa yang aku nak cakap lah. Kira entry yang nih 98% Luahan Hati aku lah nii. Sebab apa 98? sebab aku tak confirm lagi apa yang aku nak cerita. Sabar dulu yee.
Hmm, entah lah. Menyesal ada jugak. Bahagia ada jugak. Geram ada jugak. Rinduuu lagii lagii lah ada. Hadush~ apa macam ni. Yang Menyesal tu aku sendiri tak tahu sebab apa. bahagia pulak sebab banyak lah. Geram sebab aku geram dengan orang yang cari pasal dengan aku tadi. Shitt lah kauu ! RINDUUU gilaa lah kat haziq ! opps ! Hee~
Korang Korang ! boleh tak kalau aku nak Face to Face dengan Mamat andd Minah PerahSantan Bagus dengan aku tu? Depa rancak jaa kutuk mengutuk. Tergedikk sini Terngedikk sana. Coverr lah Minah if kau Fight dengan Mamat. Tak reti nak Cover langsung ! Meluat aku. Macam nak Heboh Satu Dunia yang Hampa dua gaduh. Hampa Dua dah okay Hampa dua tu lahh. Hampa dua nii lah. Terkinjaa sanaa terkinjaa sinii. Oppss, sorry ! terkasar !
Actually , memang banyak sangat sangat yang aku nak cerita. tapi, bila dah start dah tulis. Mula lah mengantuk lah apa lah. Sabauu aja lahh !
ni pun sambil tulis sambail tersenguk senguk ! HUAHUAHUAHUAHUAHUAHUAHUA !