Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Macam Macam Ceritaa ;)

Assalamualaikum :)

SUMPAH ! banyak gilaa lah cerita yang jadi kat aku selama dua minggu aku dekat asrama. Ada yang Best, Ada yang Gila Gila, Ada yang Kureng And Macam Macam Siott ! =) (baru mukadimah jee,)

Ada Pasal Dekat Sekolah.
Kesian dekat Kami. Sebab Apa ? Dipinggirkan Oleh Cikgu Khairiyah. Macam nii Cerita dia, Cikgu Bagi Homework dekat kami Challenge Yourself banyakkk ! Sampai tak terbuat kami. Ada lah dia bagi dalam sebulan macam tuh lah. Dah lah Banyak. Okay lah kan. And then, Kami kena berdiri selama 3 Hari berturut turut time waktu dia, Mathematics. Adush, sakit kaki makk aiii ! and then, ada lah dalam 9 orang yang hantar hari tuh. Aku andd Kawan aku sorang nih nak hantar esoknya. Nak tau tak? esok esok dia masuk dia panggil 9 orang yang hantar semalam tuh suh duk depan. Yang lain duk tepi hujung tingkap and belakang. Dia kata hampa suma takmau belajaq pun takpa. Yang hantaq buku kat saya jaa yang nak belajaq. Ada lah dalam two weeks jugak kami dipinggirkan. Kami tidoq, dia wat derk. Kami hingaq, dia still ajaq. Hee~ Kesian tak ?
Okay okay okay. Stop About That ! Peaceee =)

Ada Dekat Asrama =).
Kelmarin, 14 September 2011. Ada Jamuan Raya Asrama. Apaa lagii, Kami Budak Budak Aspuri semua sakan lah. ada yang makeup lah apa lah. Budak Aspuri pakat pakai baju Raya arr. Ramai yang pakai Shawl. Aku andd kawan kawan semua pakat buat Shawl Loosee. Macam Macam Ada. Sate, Laksa, Bihun Sup, Ais Kacang, Rojak, Nasi Tomato, Rendang, Serunding, Ketupat, Lemang Andd Macam Macam lah ! Sedappp ! Yummy Yummy lah. Sambil Sambil Makan, Snap Snap Pic. And then pi luar Asrama, Snap dekat gelanggang apa entah. Hahahaa, Macam macam lah tempat kami posing sakan ! Hee, masalahnya, my friends tak letak lagi gambar tuh. Hee~ Saborr Saborr ea. Kalau dah Upload, Aku bagitau ea !

Macam Macam lah yang jadik, Tapi aku tak terdaya nak cerita semua yang berlaku. HAHA ! ayat skema gilaa kot. oh ya ! aku start exam 4 oktober 2011. tarikh berhampiran dengan PMR ! Heee~
Okay, Baii Baii Baii. Satgi Lepas Magrib nak pi Main Bowling !