Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Tak Disangka Betul !

Assalamualaikum ,
SUMPAH aku tak sangka. Sebab apa? Macam nih cita dia. Aku ngan Kawan aku, Farah nak pi makan KFC lepas habis Kelas. And then terus berlari lari anak balik Aspurii untuk ambik Purse. Lepas tuh Farah bawak Beg terus lah sebab nak balik terus lepas makan KFC tu semua kan. Dah Masuk tu, Pi suruh Farah amik Tempat dekat atas. Aku beratur lah nak beli. Ramaiii ! Tak lama lepas tuh, Farah terkam aku dari belakang. Gilaa~ terus dia kata Haziq ada dekat atas. Meremang lah jugak bulu romaku. =)
"Lepas tuh? Hang letak Beg kat Mana? Jauh ka dekat? Jarak Berapa Meja?"
"Aku letak beg sebelah meja yang dia duk."
"Gilaa~ takpa takpa, satgi kita tukaq tempat nohh"
Lepas dah beli apa semua tuh, nak pusing belakang nampak dia duk beratur. Terkezzuuut jugak lah. Takpa lah. Ingat dia dah abis makan kat atas ka apaa an. Nothing lah nak tahu. =)  Naik atas, ajak Farah Tukar tempat. Tiga Meja kutt kami tukar. Last Last kami pi duk kat hujungg sekali. Alang Alang boleh tengok orang lalu lalang kat bawah tuh.[duk ingat jauh dah lah dari meja dia ;) ]

Lepas tuh, baru tauuu meja dia depan jugak lah dari meja kami. Jarak adalah dalam 2 or 3 meja macam tuh. Nak wat camna lagi kan? Redha ajaa lah kan. Makan Sembang Sembang Makan Sembang Makan Makan and itu yang seterusnya. tengok dia dah abis makan. Takpa lah. Tak nampak dah muka dia. Tak lama lepas tarik nafas lega, tiba tiba dia ada balik. Huuu~

Takpa lah, Kfc nih kan Public. Bioor Ajoo lah. Saja lah makan lambat sikit. Malas nak balik awal. Lepas tuh Farah duk ajak keluar lah apa lah kan. Bangun terus, kuatt kott bunyi kerusi dia. Maluu*

Pi basuh tangan apa semua, before nak pi sinki tuh. Of Course kena lalu meja depa kan. Lalu buat derk aja lah. Basuh tangan apa semua. Betulkan tudung yang comott cemett tuh. Nak turun tangga, Nak tau tak apa jadik? Kawan Ziq, Safwan nama dia. Tetiba lari pi kat tangga. Laju Gilaa~ nasib tak terrlanggar. Nayaa~
Takpa lah, nak turun dah. Malas lah nak tunggu situ lama lama. Pluss Pluss Farah nak kena kejar waktu bas lah apa lah. Aku takpa lah. Mama amik. Masa Nak turun, Safwan tuh panggil. Actually, Tak tau sapa yang panggil. Lepas ORANG tuh kata sat ka apa ntah. Aku pun turun lah lambat lambat. Then, nampak Bas 601 lalu depan KFC. Farah nak nek bas tuh pulak. Takpa lah. Redha aja lah kena balik Asrama Sorang Sorang.

And then, Safwan tuh kata apa ntah balik asrama apaa taktau. tak ingat. Pastu dia kata ziq nak cakap apa ntah. Takpa lah. tunggu punya tunggu, suara takdak dengaq pun. Jalan je lah Beriringan. Chehhhwahh ! Dia kata Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla and so on lah. Isi dia tak boleh bagitau !

Takpa lah. Sampai situ aja lah kot nak cita. Andd one more, Budak Aspuri duk ingat kami keluaq makan Kfc sama sama. Takda Keja ! ye lah, kan kami balik sama sama. Cuma masa tuh aku jalan depan dia jalan belakang. Huu~ Saborr aja lah ! =='

Baii Baii, Wasalam. :)