Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Baii Baiii Semuaa~

Assalamualaikum,
hyee hyee, sihat tak ? okay ! wanna to say, welcome back to student life ! and you all will do rutin yang sama myb setiap hari. terutamanya budak budak hostel. Alamakk~  kalau hostel yang ok, ok lah. semangat ajee aku tengok. tapi, yang hostel dia entah ape apee. takda semangat rasa ! like me! takda semangat langsung nak balik. cuma semangat nak jumpa kawan kawan, nak bagi habis exam, nak jumpa my superboyfiee. yang tu je. nak balik asrama ? KURENGGG lahh. entah lah nak kata apa. cikgu pun, dah nak abis tahun nih, sporting lah sikit cikgu cikgu. saya sayanggg cikgu ! HAHA, betul ke ? iyee lah. sape tak sayang cikgu ? bohong lah hampa semua tak sayang cikgu cikgu hampa kan ? even sorang je. kan kan ?

Err~ hari nih aku, Nurul Atiqah Farhani Binti Mohd Roshidan nak balik asrama Kadir sudah. Ehh ! betulkah hari nih ? betul lah ! esok 31Okt hangg kena exam lah tyqa oii ! oh ! ye ke ? oh okay ! :)

tinggal lagi seminggu aja aku nak exam. esok 31Okt sampai hari khamis nanti, 3Nov. lepas tu ? Free Kejab ! and then, OMG,... tahu tahu lah. i will be Pmr Victim dear ! =='

Kbyee. Tak tahu nak melalut apaa dah dekat sini. Oh yaa ! minggu nih aku balik tau. Hee~ nanti kan nak raya haji dah. so? balik lah. Wah Wahh, nak cuti nih balik tetiap minggu yee. Besaa doh ! okay, assalamualaikum. :)