Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Ceritaa Kembali ,

Assalamualaikum,
Haii Haii ! Sihat je kan ? Alhamdulillah , Syukurr kepada Allah kerana memberi kesihatan yang baik kepada kita. Untuk yang tak sihat tu, rajin rajin lah menelan ubat mengikut masa yang telah ditetapkan okay? i wish you being better soon. :) itu hanya mukadimah saja. belum masuk lagi bab yang sebenar benarnya kan ? okay. why i put this title Cerita Kembali ? why why ? okay then. i will story now. mata melirik kebawah :)

i call him hari selasa 25Okt11, sebab my sisterr tu dapat free call. then dia taktahu nak call sape. tu yang dia jadi baik jee. Peluang rite ? amik aje lah kan. okay. actually dah sembang dengan dia dua malam berturut turut. Huu~ taktahu bosan ke kami? entahh lah. :) tadi, dalam pukul berape entah. kami sembang sembang lagi. entah macam mane boleh cerita tentang dulu dulu. tentang aku couple dengan 'z' and macam mana boleh melekat dengan si 'z' tu kan. Dua dua orang kami yang mula dulu tentang nih. Eh? boleh ke dua dua orang sekali nih ? enntahh lah. :) and then, kami sembang lah ape semua kan. dah dia nak tahu macam mana boleh melekat kat dia. aku cerita je lah dekat dia. tapi, aku susun jugak lah kata kata aku. act, semua aku cerita dekat dia. takde yang tinggai pun. Tapi, sepanjang aku cerita tu, rasa rasanya takde pun yang boleh menyakitkan hati dia. kalau ada ? im sorry dear ! :) 

And then, aku kata lah dekat dia yang aku sebenarnya dah minat dekat dia sebelum aku Couple dengan 'z' lagi. tapi, dengar cerita yang dia ni tak layan benda alah semua ni. just minat dari jauh je lah yang boleh. :) kesian tak ? tak, okay finee! lepas tu, aku kata sebelum , semasa aku couple dengan 'z' tu. aku still minat dia. tapi, dia kan kawan 'z' takkan aku nak buat perangai kot. =D and then, kami ingat balik start bila yang kami boleh message semua tu. kami message masa tu aku still couple dengan 'z' tu. masa tu cakap "aku","hang" lagi.  padahal masa tu kot dia dah mula rasa suka dekat aku kot. dia yang kata tau ! :) then, dia kata masa aku jumpa 'z' tu, dia cuma sekadar boleh tengok and usha apa yang kami buat. Theeee~ tak boleh kata apa lah, sebab masa tu aku cuma minat dalam diam and jauh je. Lepas lepas aku single balik tu, kami mula message-2 panggil "org","dia" pulak. macam macam. yang aku pasti, dia lah start dulu ber-org ber-dia ni. aku yang mase tuh minat dekat dia, tunggu ape lagi kan? orang yang kita minat nak message, gilee kau tak layan. Hee~

Tapii tapii, tersentap jugak lah bila baca blog sorang ni. nama takboleh gitau sebab benda ni private. [to that girl, im sorry because write this. cuma nak mengimbau.:)] aku panggil dia 'a' aja lah eh. aku baca blog 'a' ni, sebab aku dah memang selalu jugak lah lepak lepak dekat blog dia. and then dia ada cerita yang cinta dia dibalas ke apa entah. and then, 'a' ni ada tulis nama muhammad haziq. sape tak sentap bro ? sudah lah aku minat dia. lepas dah tahu apa semua, aku serba salah nak message ke tak nak dengan dia. tapi, aku pikir pikir balik. aku break dengan 'z' sebab seorang perempuan. so, aku taknak lah benda ni jadi dekat depa. aku taknak jadi perempuan yang suka merampas. :) jadi, aku tak message lah dengan haziq masa tu. aku message dengan abang dia tak silap. tapi, kami message sebagai kawan :) tak sampai dalam dua minggu kot. aku dengar dengar yang depa dua ni dah break ke ape ntah. tapi, yang aku pasti depa dua dah tak contact apa dah. and haziq pun start lah message balik dengan aku semua. buat masa tu, aku still rasa serba salah message dengan dia. nak tanya, tapi takut dikatanya penyibuk. so, i just keep quiet aje lah masa tu. tahan aje nak tanya.

Lepas tu, kami jadi teman tapi mesra. dia kata dia start suke kat aku kot. tak ingat lah apa yang dia kata tadi. tapi dia kata yang pasti masa tu aku tengah dok couple lagi. so, dia cuma mendiamkan aja lah aku rasa lah. nak nak pulak lepas aku single, dia pulak couple. aduyyy, sabar aje lah. masa tu cuma fikir, mungkin dia bukan orangnya. :) jiwang seyh aku lepas couple dengan haziq. haziq lah ajar semuua nih. lepas tu dia pun minta lah couple. macam mana cite dia ? hmm, entahh lah ! haha. mana boleh cite camna dia minta. RAHASIA kott ! and now, i and him happy together.

Serius lah kot ! aku pun tak sangka yang dia boleh rasa macam tu kat aku time aku still couple dengan 'z' tu. tapi takpa lah. mungkin ada hikmahnya disebalik semua ni kan kan ? yang aku pasti sekarang, aku lebih gembira dari dulu. mungkin dimasa akan datang, dia akan buat aku lebih gembira dengan dia. Thanks dear ! i always happy when i beside u. mungkin yang tak kenal dia dengan rapat akan sangka dia pendiam and tak banyak cakap. tapi, kalau yang rapat. tahulah kot perangai dia macam mana. Happening beb ! iloveyou. 

aku pun tak sangka gilaa lah yang sekarang aku hidup bahagia dengan orang yang aku sejak dulu tu. itulah haziq ! taknak mintak awai awai. kan dah kena kebas dulu dengan kawan awak sendiri. HAHA ! ha'ah lah, dulu awak tuh budak baik. kan kan ? by the way, thank you very muchieerr lah because u make me always happy. saaayaaannggg awaaakk :) iloveyouu ! kbaiii, :)

pesanan cinta !
awakk awakk, saya sayang awak tau.
sepenuh jiwa dan raga.
terima kasih sebab sayangkan saya. :)
i feel happy beside you.
siapa sangka kan? saya dan awak. bersatu. :)
hanya pada awak saya sandarkan
kerinduan yang teramat sangat beside my familly.
sayasayangawak
iloveyou
sayarinduawak
imissyou
sayaperluawak
ineedyou
yang tulus bercerita, atiqahfarhanimrh.