Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



First Datee, 22 Okt 11

Assalamualaikum,
Hyee, sihat sihat ka semua semua nih ? mestilah sihat kan kann ? dah nak raya dah. eh eh ! korang sambut ke Deepavali nih ? Silap Silap sehh ! Maaf Maaf ! okay okay. Tadi petang, Act. Semalam lah kan 22 Okt 11. Hari neh dah 23 Okt 11 dah. Aku neh tak reti nak update cepat cepat sungguh noh ! Eh ! biaqlah ! Blog aku tauu ! Suka Hati Aku Punya Boyfriendd Lah kan kan ? Hee~ Seriously, First Time kuaq dengan Boy aku. Yang dulu dulu neh ? rancang jaa banyak. Tapi, Hampeehh sioot ! Grrr ja masa tuh ! tapi yang tuh cerita masa dulu ok ? Yang ini cerita masa sekarang ! wehh tyqa ! cepat lah story ! =='

Okay fine, aku bangun tidur dalam pukul 8 pagi macam tuh lah. Then tengok tengok awai g. Aku pun Sambung arr tidor balik. Terukk Punya perangaii ! =P and then, sedaq sedaq dah pukul 10.30 macam tuh lah. Ada one messagge receive. Acehhwahh ! and then baca muaa. Messagge dari dia lah. Okay fine. aku baru ja nak balas, dia dah kol. Wee~ ok lah. aku pun p lah mandi mandi apa semua tuh., gtau kat kak ak BlaBlaBlaBlaBlaa. Naseb lah baju apa semua aku dah prepare semalam. kalau tak, Bikin kalutt ja sehh ! =)

Lepas tuh dah siap apa semua, pi bank dulu. Amik duit. Itu Penting kan ? Wuu~ lepas tuh tungu lah kat Bus Stop punya lah lama. Takda lah lama sangat kut. Hee~ entah lah. My SuperBoyfiee dah ada dekat komtar. Jumpa dekat sana jaa. Wee~ Dah naik bas apa semua tuh, lama jugak lah dari rumah aku nak ke komtar tuh. Sampai sampai, dah nampak dah Kereta Mak Mertua Mak dia. Saja ja, Nak kepastian. Call je lah. Sambil Sambil uh usha usha kereta tu. Nampak dia bukak pintu. Dah PASTI, tutup je lah. Then Kak aku suruh pi dekat kereta Mak dia. Pi SALAM. segan gak arr. Tapi aku buat muka tak tau malu. Pi ja lah huluq tangan salam. Nasib bersambut. Muka mak dia garang. Bikin gentaq jaa. =P

Dah selesai sesi jumpa mak mertua tadi. pi lah masuk Prangin. Sebab ? saja sementara tunggu Boy Kak aku. Pi Cuci Cuci mata tengok Ujibakat RajaLawak. Artis pun ada Ac Mizal, Aril Af, Hafiz Af, Mamu, sapa g entah. Tak tau Tak tau. Lama jugak lah tunggu Boy kak aku tuh. Aku sembang sembang dengan Haziq apa semua. takkan aku sembang pun nak cerr jugak kot ? =='

Dah ada semua kami pi jalan pi 1st Avenue. Nak tengok wayang lah konon ann. Dah sampai Wayang 1st Avenue tuh. Takda cita yang best best. Nak tengok ParaNormal III, then Haziq kata dia dah tengok. Heshh~ macem macem. Then Kami pi balik Prangin. P tengok wayang dekat sana jaa. Tengok cita apa ? Japp arr ! storyy storyy dulu.

Okay, Aku dengan kak aku pi beli tiket. Kami tak bagitau Haziq and Boy kak aku pun cerita apa yang kami beli. Hee~ Suprisee lah konon ! =P lepas dah beli tiket, kami jalan jalan dulu before masa wayang tuh start. Dari atas duk tengok Ujibakat RL tuh lagi. Hee~ dah start dah wayang uh. tengok arr ! Cerr Al-Hijab ! Cheet ! bikin gubraa jaa. hantu ja lebih. takda seram sangat pun ! cakap besaq arr aku nih kan.? padahal dalam wayang tadi berapa kali jugak arr terkejut. HAHAHAHA !

Yang tuh je lah kot yang aku nak story pasal aku date. takdak apa yang aku nak cerita sebab semuanyaa PRIVATE untuk aku ! Weekk =P ! Memang Happy arr ! Kurang Rindu dekat dia ! Thanks Dear ! =)