Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



SABARRR jee !

Assalamualaikum,
Hello ! banyak gila gila lah story nak cerita dekat korang semua. sampai tak tahu nak mula dari mana. sampai tak tahu hujung pangkal lah. Sebenarnya aku sedikit sebanyak lupa tarikh tarikh yang jadi kejadian kejadian semua ni. Tapi, aku akan cuba untuk ingat. Bagus Takk ? =='

Aku cerita apa yang jadi dalam dua minggu ni lah. Takpayah ikut giliran dia. Amacam ? tapi aku tak pasti lah betul ke tak. mungkin ada yang aku terlupa ke apa ke kan. Manusia memang sering kali terlupa ! *mukadimah yang entah apa apa*

Hari Ahad tak silap aku. Tarikh dia memang Superb lahh beb ! 9/10/11 ! HAHA, best punya Tarikh.! Hee~ macam ni, kawan kawan aku ajak main bola baling. Saja je lah kan main. okay takpa lah. Then, lepas main mestilah Letih kan. KAMI pun rehat rehat lah bawah Gol tu. And Then ada lah Beberapa Budak Lelaki yangg SuperrTutt duk cari pasai. Kami tau Depa nak main kat situ. Tak reti Gitau leklok ka? Hesh ! And then, Taiko SuperrTutt tu buat buat tendang bola sampai kat gelanggang HandBall tuh. Budak Budak Kecik SuperTutt tu pun amik bola and then main Timbang Timbang bola apa taktau. Sabar ajee lah tengok.

Lepas tu, kami nak main balik kan, Geng Geng SUPERRTUTT tu suma pakat dok BoOoOo jaa. Hesh, aku lempang sekoq sekoq satgi ! Lepas tu, kami malas nak carik pasai, kami pun nak blah lah. And, at the same moment ! aceehwah ! Taiko SuperrTutt tu Tendang Bola punyaa lahhh LAJUUU ! Aku hanya sempat Jeritt suruh kawan kawan aku Mengelak. Tapi, Sorang je Kawan aku tak sempat mengelak. Bola tu Kena tepi belah pinggang dia. Hesh ! macam apa lagi. Memang cari pasai gilaa lah ! Tapi, Kami SABARRR ajeee !


And Then, apa lagii eh ? Entah lah. Taktau dah apa nak cerita nih. Memang Pelupa Sungguh aku nih nohh ! Hesh, apa nak jadik lahh ! Astagaa !