Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies




Assalamualaikum,
before aku start bebel, mesti punya lah hampa perasan yang entry kali ni takdak TITLLE~ kan kan ? umm umm, entah lah. aku taktau nak letak tajuk apa untuk entry aku nih. so, aku biarkan kosong.[macam aku jawab exam lah. aku taktau nak jawab, aku biarkan kosong. :)] baguuuus kan ? yap! aku tahu, jangan nak nyampok aku cakap. =D okay, aku pun taktau apa yang aku nak cerita dekat entry nih. nothing lah yang boleh aku cerita dekat korang. sebab sekarang nih aku rasa something lah. tapi yang aku tau, bukan rasa something dekat my superrboyfiee okay? dont worry ! tapi, aku rasa something dekat someone tu. Alaarr~ malas lah aku nak heboh heboh pasal ni. tapi, aku tetap nak cerita apa yang aku rasa walaupun aku taknak bagitau siapa dia someone tuh. boleh kan boleh kan ? Alaarr, boleh je lah. sebab ni kan blog AKU ! kan kan ? sapa yang nak larang ? Tiadaa siapa yang boleh LARANG aku dari cerita benda nih. NO ONE okay ,

Umm Umm, tadi aku saja je lah gedikgedik pi stalker Fb 'dia' ni. Saje je lah usha usha Gambar dia apa semua kan. Fulaaamakkkk~ lain gilaa gilaa lah muka 'dia' yang sekarang. tapi, tetap takkan goyahkan kesetiaan aku. Aceehhwahh ! Aku cuma boleh kata, untung aku dah takdak apa dengan dia. untung aku tak syg dia. untung aku, untung aku. Hehehee, apa yang aku merepek ? entah lah. so, teruskan baca. taknak ? tekan tanda PANGKAH X kat tepi tuh. terus hilang blog comel aku. HAHA !

And then, aku baca baca dia punya wall pulak. alololooo~ BM fail ke? kesian lah aku tengok hang! elok elok BM okay, terus jadi tak okay bila hang dengan cik hati hang tuh. Sama lah hang dua orang. BM fail ke tak, aku taktau. hope waktu hang dua exam PMR ritu, tak lah hang dua tulis karangan guna ayat hang dua orang yang memang untuk aku ambil masa dalam beberapa minit untuk faham. ==' i really hate that ! naik juling dah mata aku bila TERRRRbacaa status hang lah apa lahh kan. kesian kan aku ? :'(

Hmm, lepas tu. Terrlintas pulak dengan fikiran aku untuk kenakan dia nih. tapi, hati aku kata.. tak payah duk cari pasal. jangan dok galak nak gaduh dengan orang. Fuuuhh~ nasib hati aku nih baik kan kan ? so, tak jadi lah aku untuk kenakan depa dua lagi.. AKU KAN BAIK ! :P tapi kan tapi kan, aku memang tak puas hati lah dengan si hati dia nih. suka hati tok nek hang je kan nak copypaste ayat aku, nak copypaste benda benda yang menarik dekat aku punya blogg nih. Oh, ye lah. aku lupa, aku kan idola blog hang. Kan Kan? kalau tak, takdak lah hampir semua apa yang aku buat hang nak tiru ! FUCKHANG lahh ! terus naik jari tengah aku untuk hang ! speacial kes nih. aku tau lah hang dok tengok tengok lagi blog aku. kan kan ? weyy ! aku nak jujur dengan hang weyy..! aku pun dok tengok jugak blog hang tuh, tapi ada hang nampak aku tiru tiru hang? Takdak lah ceq ! tak hingin lah aku nak tiru tiru. Baik guna ayat sendiri kan ? Original's lagi tauu! aku tak reti lah nak copy copy semua nih. Pleaseee lah. lagi lagi kalau nak tiru hang ! Chett , takmau aku. INI PENGAKUAN AKU UNTUK HANG, SI SuperrTuttt Gurl.! hang terasa ke? opps, sape yang makan cili dia yang terasa pedas. Right ? okay, chau ! kbaii, assalamualaikum... :)


Horreyyy ! dah habis Final Exam 2011. Freedom kejab ! and then, kembali belajar. :')