Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



rasa lain macam je hari ni.

Assalamualaikum.
heyy babe ! sihat ? Ohh Maii Gott ! aku rasa lain macam gilaa lah hari ni. rasa badan sejukk ja. and then perut asyik sakit. takdak selera nak makan. sampai sekarang, takdak satu pun makanan masuk dalam perut aku. lapaar ? oh ! TIDAK. pelik lah. tak rasa laparr pun. entah lah. bangun bangun tadi dalam pukul 9 lebih lahh. aku terus pegi mandi. masa mandi rasa macam nak pitam pun ada. dah habis mandi semua. pakai pakai baju lepas tuh aku raasaa sangat sangat lah mengantuk. then terus tertido. tak sedar apa dah. lepas tuh aku bangun balik pukul 10. hehehe, teruk tak ? arrhh, biar lah. dah mengantuk sangat tadi. aku pun pelik lah jugak. aku bangun bangun ada satu misscall dari Mr.MH aku,. :D lepas tu mata kembali nak terpejam. Oh No. terus terlelap. takboleh nak bukak dah mata. lepas tu pukul 12 tengahari baru aku bangun. tu pun masih rasa mengantuk. tapi gagahkan diri bangun. time aku terus bangun tuh, Ya Allah ! terus aku terduduk balik atas katil. dah steady balik apa semua. aku keluar bilik. p kat ruang tamu. terus baring. Ya Allah ! seriously lah aku rasa peenat sangat lah. kenapa entah ? hmm.

Lepas tu, aku terlelap sat. then rasa vibrate. bukak bukak mata, Mr.MH call aku. aku malas gila nak jawab. Sorry sayang ! tak larat nak cakap lah. :'(  so, aku message je lah dengan dia. :) msg punya msg. alaarr, kredit sudah RM0.00 dah. Huuuwaaa~ macam nak nanges je. lepas tu dia call. alahaai, malas pulak nak jawab. sorry again ! :) then, aku dah KUAT sikit. aku sent Call Me Back dekat dia. dia call, pandai pulak dia teka kredit aku takdak. hehe :) dah dengar suara dia. alaaahaii~ tak puas puas ke kelmarin bergayut punya lama ? hehe, takk ! selagi tak face to face dengan dia. Huhuhu, imissyou~

S U M P A H ! aku tak larat nih. macam nak nangis je. asyik-2 keluar masuk toilet ! opps ! :') dengan budak budak kecik dua orang nih. rasa macam nak pi terbang tinggi-2 ja and then baling bom ke apa ke dekat depa. okay ! hiperbola je lebih. :) tak mungkin aku buat macam tu dekat adik adik aku walaupun depa banyak kali bagi aku sakit HATI ! Chill Babe ! :')

Okay lah. aku tulis entry ni pun banyak kali berhenti. why ? iye lah. idea tak mari. and aku tulis pun slow slow. sama speed dengan kura kura., # kesian haiwan ni kan ? kalau lambat ke apa ke. mesti nak samakan dengan dia. :')