Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Selamat Hari Raya Aidil Adha :)

Assalamualaikum,
Tepat pukul 2.50 a.m aku mula tulis entri ini. Cehh ! dah pagi pagi macam nih baru aku nak gegeh nak tulis and ucap kan ? tapi, biar lah kat aku. masa orang ramai tengah sedap tidur mimpi entah ape. baik aku sibukkan jari jari aku untuk menekan nekan keyboard. laptop Compaq nih. Kan Kan ? Well,. aku tak rasa pun macam raya. macam raya puasa tuh, tak dapat langsung feel raya dia. OhhMaiiGodd ! why this happen ? semua rasa macam tak best. nak cuti panjang nih pun aku takdak feel lah. rasa macam akan rasa kehilangan je. Oh No ! stop stop. entri ini untuk ucapkan hari raya. bukan untuk aku bebel panjang. kan kan ? :)

Selamat Hari Raya Aidil Adha
untuk
Semua Blogger,
Semua Pengunjung,
Semua Readers,
Semua Kawan Kawan,
Familly,
SuperrBoyfiee,
and one more is important.
To Myself !


esok pi semayang raya dengan mama lepas tuh masak ayam ungkep sama sama ! wahhwahh ! ^^