Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Sorry Semua. Aku Deactive FaceBook aku. :'(

Assalamualaikum, :')
amacam ? sihat tak ? hmm, entah lah. aku harap hampa semua sihat sihat saja okay ? kalau sakit, cepat cepat makan ubat tau ? kalau tak suka ubat biji. hampa amik ubat tuh then ketuk ketuk bagi hancuq, lepas tuh letak sekali dalam ayaq. HAHA ! #jangan ikut tau ! okay,. back to the our topik !

IM DONE DEACTIVE MY ACCOUNT FACEBOOK !

Whatt !!! --' itulah yang kawan kawan rapat facebook aku hantar chat dekat aku. kenapa kenapa dan kenapa. tak ramai lah. adalah dalam 5 orang je yang tanya. See ? friends faceBook aku ada seribu lebih, but. yang PRIHATIN. just a little bit. rite ? hampa takpa lah. famous segala bagai dekat blogg lah dekat facebook lah dekat twitter lah dekat skype lah. Hee~ kalau aku tulis satu satu, penoh nama tuh je dekat entri ni. Kan Kan ? HAHA !

Kenapa Deactive ?
Hmm, kenapa eh ? entah lah. dah aku rasa boring, aku deactive aja lah. bukan ada apa pun facebook tu. Kan Kan. #hek eleh, takdak apa.. padahal dekat situ jugak hang dok bertenggek pun!
Err, entah lah. its just temporily ja. eh, betoi ka aku eja camnih ? HAHA ! tak kesah lah macam mana pun kan kan ? so, sorry lah sebab tergesa gesa buat keputusan. kalau aku rindu dekat hang facebook atiqah farhani mrh, aku active-kan balik eh. PROMISE kot ! :')

Mesti Nanti Boring Kan tak Bukak FaceBook ? :D
HAHA ! hat tu mauu tauu arr . boleh tanya g kan ? soalan yang entah hape entah. so, aku kena kuatkan iman dari men-active-kan balik facebook aku tuh. so, kuatkan iman yee ! kena tahan nafsu online kejab. Huahuahuaa~

Bila Nak Active-kan Balik Facebook hang ?
hmm, bila bila ? HAHA ! itu aku tak fikir lagi lah sayangg ! sorry, aku tak pikir lagi bila nafsu aku akan bergelora untuk online balik. #sumpah, ayat tak boleh blah kan ? ikut hati aku lah. kalau aku memang tak tahan gila gila untuk online. aku akan activekan balik facebook. Wuuu~ tengok lah nanti ye.

Kalau ada apa apa aku akan update dari semasa ke semasa. kira sekarang aku fulltime kot dengan blogg aku nih. HAHA, kalau aku boring. tahulah aku nak buat apa. kesian tak ? HAHA ! maybe nih bukan masanya untuk aku cerita dekat hampa KENAPA AKU DEACTIVE FACEBOOK aku tuh. kalau aku ada hati nak cerita, aku cerita lah eh. jangan nak tanya tanya lagi tau !

okay byee. kbaii. assalamualaikum.

Kat bawah nih adalah cara cara aku deactive facebook. gambar :')

First, aku tulis status. Gegeh ! HAHA , 

Lepas tuh. bermula lah step dia. 
kalau tak clear. tekan dekat gambar bagi besau.






And Then, Finish Already ! HAHA, 

Kbaii, assalamualaikum. :)