Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Stories of The End Year ! :')

Assalamualaikum
Hello to Malaysian ! First at all, i glad to say Happy Holiday to all Student. Whooaa ! cuti sekolah penggal terakhir dah bermula dua hari yang lalu. tapi aku baru rasa cuti hari ini. HAHA ! pelik keh ? aku nak cerita lah ni. aku kena stay-up lagi satu malam dekat hostel hari jumaat tuh. sebab ? sebab hari sabtu [kelmarin] aku and the gang and the other's 38 student go to Gua Tempurung, Perak. Whuu~ Best Best. Tapi yang tuh Story yang ke Dua. Story yang pertama aku and classmate semua semua tuh pi Perlis. Lawatan Kelas lah konon. :P

Okay, aku pi Perlis 12November2011. Hari Sabtu and masa tuh minggu tak balik. For Hostelian. Berkumpul sepatutnya pukul 7 pagi. tapi, aku and the gang saja saja bagi lambat. pukul 7.30 baru nampak muka kami dekat depan sekolah. Hee~ alarr, time kami sampai dekat situ bas pun tak sampai lagi. Kan Kan ? Huuaaarrrhhh~ Pi Perlis ada lah gambar gambar segala bagai. tapi aku sekarang ni malas sangat nak upload bawak masuk Blogg aku nih. Memang malas + Penat lagi. Hehe, nanti nanti lah aku upload bawak masuk. Huhuu~

Okay ! Story yang kedua ialah yang aku pi Gua Tempurung tu. Whooooaaaa~ memang Best sangat sangat ! kami masuk dalam Gua tuh sampai habes lah ! Wahh Wahh, memang pengalaman sangat sangat ! Yang penat sangat sangat kami kena panjat tangga yang memang banyak lah untuk sampai ke tahap2 yang tertentu. dalam tu ada kristal kot ! Subhanallah ! Ada bentuk bentuk batu yang menyerupai muka kucing, kura kura and banyak lagi. Aku lupaa. And dekat satu tempat tu. kami relax dekat situ. Dapat rasa angin luar. Wah wahh ! lagipun dekat tempat tu je ada rasa angin. Nyamaan sangat ! aku pi sana boleh lah lupa segala masalah. sebab ? sebab apa aku dah lupa. HAHA ! and the best part kami semua kena slide untuk turun ke bawah. and you know what ? seluar aku koyak lah beb ! Huhuuu~ sioot gilee lah. HAHA, Maluuuuu~ nasib takdak sapa nampak. :') lepas tuh kami kena panjat sana panjat sini. ada lah dalam 5 times aku nak terjatuh sebab hilang imbangan. Huhuu, nasib panjang umur. Kan Kan ? 

Lepas tuh ada lah kami kena meniarap sebab nak pi satu tempat tuh. batu dia memanglahhh... Hummmpp ! taktau nak kata. dah lah ada ayaq kan. tapi memang best. sakit sakit lah jugak siku nih. sebab kena batu batu. Huahuahuahua ! dalam hati aku, memang best ! PENGALAMAN teroka Gua weyy ! sapa yang takmau ? HAHA ! memang lama lah kott. ada lah dalam 3 jam lebih tapi dalam gua tuh. Gelapp woiii ! cahaya berpandukan Torchlight ja. Bayangkan ? and ada satu time tu, abang guided tuh suruh semua tutup lampu. Ya Allah ! memang gelap lah wey. Macam dalam Kubur ja rasa. Huhuhuuu, memang tak nampak apa lah. kawan kat sebelah pun tak nampak. Huhuu~

Hmm, apa lagi eh nak gitau pasal dalam tuh ? takdak apa dah kot. Tapi, aku nak habaq maii kat hampa ! memang best lah. walaupun memang lepas tuh letih gila gila lah. and segala sendi rasa sengal sengal ja. Huhuu, kami nak gitau Puan Sopiah untuk buat lagi Ekspedisi macam nih. Sapa yang tak join memang lahh RUGI ! Okay ! Got To Go ! Chauu, Assalamualaikum and Selamat Bercuti. :')