Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Whats about Today ?

Assalamualaikum,
First at all aku nak bagitau satu benda yang amat gilaaa ! sebab apa ? gilaa lah. umm, aku dah activekan balik facebook aku. gila tak gila. tak sampai dua hari, aku dah activekan balik ? what a shit kan ? mesti hampa kata aku gegeh lah apa lah kan ? STOP ! hampa taktau sebab sebab aku deactive kan ? kan ? so, jangan nak mengata ngata pulak nohh ! manusia memang suka cari kelemahan orang kan ? apa nak jadi taktau. ishh ishh ishh,

Okay, sekarang cerita pasal hari ni. hampa dah makan ? dah mandi ? dah makan ubat untuk orang yang tak sihat tapi boleh gagahkan diri membukak blog aku. Acehhh ! perasan gilaaa~ XD okay. aku taktau nak tulis apa dekat entri ni. nothing yang jadi lagi hari nih.

Haa ! hampa mesti dah tengok kan filem SenjaKala dengan KaraK ? HAHA ! lawak tak kalau aku kata aku baru ja tengok cerita tu masa cuti ni ? hmm, aku malas nak pi tengok dekat wayang. aku tunggu angah aku download bawak masuk dalam laptop, so aku tengok lah. free ja ! :D sekarang aku nak cerita sikit aku punya reaksi bila tengok dua dua file yang boleh lah seram. HAHA !

SenjaKala and KaraK
OhhMaiiGott ! percaya tak aku tengok cita nih sambil makan nasi ? HAHA ! and percaya tak aku kata aku tak jerit pun tengok cerita ni. cuma aku terkejut tapi tak jerit. #dah lah tengok sorang sorang. Hee, actually. aku lebih suka tengok filem atau cerita seram sorang sorang. sebab ? ye lah, kalau tengok ramai ramai. nak pulak tengok dengan orang yang suka jerit ataupun terlebih takut. Fuuhh, rasa macam nak pi plaster atau staple je mulut dia. Hantu tak keluar lagi dia dah jerit macam dengan apa lagi. Husshh, sebab tu lah aku tak suka tengok cerita hantu ka apa ka dekat asrama. nak nak dalam bilik tv tuh. dah lah haba panas dia. fuuuhhh ! tahan je lah. then kalau boleh, nak berdengung bilik tv tuh dengar suara suara nyaring menjerit ketakutan. adush, macam nak jerit ja kuat kuat. "dah takut tuh, pi blah cepat cepat tak boleh ka ?" Hee~ masalahnya, aku nih jenis hormat senior. malas nak cari gaduh. :')

Okay lah. aku taktau nak tulis apa dah. kbaii, assalamualaikum. :')