Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Back To School :)

Assalamualaikum readers :)

Heyyo ! amacam ? sihat tak tanpa entryII aku 2,3 hari nih ? Hee~ sorry beb, bukan disengajakan. tapi, 2,3 menjak nih lah kan. internet kat rumah macam hantuu jaa! geraam gila lah. sabar jee lah kan kan kan ? :') okaay, entry nih khas untuk kembali ke Sekolah. jadi, aku takmau lah berleter tak tentu hala marahkan internet nih. kan kan kan ? :)
budak ni happy ke nak kembali ke sekolah ? :')

HAHA ! gambar tuh bukan adik aku or what. aku kidnap dari PakCik Google aku. Budak tuh Comeey doe. sebab tuh aku kidnap tuh. HAHAHAHAHA ! :D
okaay, konfirmII lah kan hampa semua tuh dah beli alatII tulis, beg sekolah, baju sekolah, kasut sekolah, and semua yang kena mengena dengan sekolah kan ? yang budak HOSTEL tuh.. dah kemasII ke belom barangII untuk ASRAMA ? HAHA ! okaay., confirm dah kan ? :)
 Aku ? Baju sekolah dah, kasut sekolah dah. alatII tulis belom. HAHA ! barangII untuk asrama semua tak pack lagi. ect: alatII keperluan Asrama, tak beli lagi. time nak pi asrama baru lah terhegehII nak beli. Grrr~ geram geram. so, aku hanya perlu pack bajuII semua lah kan ? :)
Haa ! aku malas nak pi sekolah tau tak! sebab ? kena pegang title Candidate PMR ! Haishh, takmau takmau. Ngee~ Tapi, aku kena hadapi jugak lah kann ? so, bersedia je lah. haiyoo..

okaay lah. nanti blog nih akan jarang diupdate atau pun tak diupdate langsung. i dont know lah. so, mintak maaf banyakII okaay.? i will miss you all soon. :)