Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Berturut-turut :)

Assalamualaikum. :D
heyyo semuaa . sihat tak ? korang happy tak ? happy ke ? alhamdulillah. :) yang tak happy tu, happykan lah diri sebab sekolah dah nak start. woooooo~ -____- okayy, aku bukan nak cerita pasai sekolah nak start lagi seminggu tuh. aku nak cerita pasai aku jumpa Muhammad Haziq Tiga hari berturut turut okaay. HA ! jangan jeles doee.. HAHA !
First, aku jumpa dia masa 22/12 dekat sunway. yang tuh memang dah rancang sebelum cuti sekolah lagi. tengok!! awaaai gilaa naa rancang. HAHA ! pasai sunway nih aku malas nak cerita banyak2. sebab aku dah cerita dah kan. kan. ? baca entri ini

Second, aku jumpa dia dekat Pesta Penang. :) 23/12. HAHA ! malam tuu. ronda rondi dekat sana. aku malaaas lah nak cerita dekat Pesta ni jugak. HAHA ! nothing yang best pun. apapun, aku happy dapat jumpa dia. :)
Third, aku ikut dia pi pacific dengan Maksu dia, Abang kembar dia(Harith), Cousin dia(Ain), and anak Maksu dia(Aiman). Ha! si Aiman tu mata bulat. sihaat jea badan dia. suka cium2 pipi dia. gebuu bakk angg ! HAHA ! tapi, lenguh jugak lah tangan ceq dukung dia. tak reti dia doee. but, ilikeaiman. HAHA ! jangan jeles haziq. :P kami pi pacific main bowling. heeew~ depa semua amik aku dekat Penang Sentral. and then teros pi pacific tuh. Naik kereta okaaay.! HAHA !
And then, lepas dah cari parking semua, masuk tempat bowling tuh. seraam sejuk jea nak main sebab dah lama tak main bowling. Weee~
First try, dua dua kali masuk longkang. OMGosshhh~ HAHA, relax lah kan, nak warm up dulu. Kan Kan, lepas tuh., terus kena pin dia. sikit sikit. HAHA ! Harith terror wooo ! strike berapa kali pun taktau. ish ish ish. aku ? ada la sekali strike. Haziq, takdak strike kot. :P maksu dia ada jugak strike. and then, kawan maksu (abg man) ada jugak strike. semua pakat terrror merror semua. Terrgugat lah jugak ceq. HAHA ! harith number 1, abg man number 2. TYQA number 3 tauu ! HAHA ! maksu number 4. Haziq last sekali. Okay ! sila bangga ye. bukan senang tau nak dapat last sekali. kan kan ? :P HAHA !

Lepas pi main semua tuh., pi makan KFC. Aku makan seketul ja pun. haziq dua ketul. Ceh! makan banyak. Actually, aku yang paksa dia makan jugak. HAHA ! tak larat nak bagi habes. Weee~ 
sampai penang sentral dalam pukul 7 lebih kot. takpun pukul 8 cemtuh. tak engat. and then naik feri sorang2. naik bas pi balik rumah. sampai rumah dalam pukul 9 lebih cemtuh. :)

#Haziq, im so so Happy with u three day ago. Loveyou. :)