Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Date KAWAN di SunWay :)

Assalamualaikum,
Fuuhh, lega. sebab ? aku dah pun minta maaf kat someone tuh. kalau taak, taktau lah nak kata camna kan ? tenang lah jugak hati aku lepas minta maaf kat semua orang. :) okay, aku naik. :D WinkWink~ Ha ! aku pi sunway dengan KAWAN aku. adalah dalam 6 orang. Aisyah, Annes, Farah, Tora, Myra[adikdorm]. HAHA ! first first aku and farah nak pi awai. pukul 11.30 dah ada sunway. kononnyaa lahh kan. yang lain kata nak pi pukul 12.30. okaylah fine lah kan.

Tup tupp, Depa yang lain sampai dulu dari aku and Farah. HAHA ! konon-2 ja lah depa ni. lepas dah meet semua, kami pi makan. then tunggu Tora lah. dia paling lambat ! kena denda tauu ! HAHA ! lepas dah jumpa semua, pakat dok nak tengok Filem Ombak Rindu~ -___- then, seat penoh! yiiehaa ! aku melonjak hingga ke atas bumbung. kay, hiperbola sangat. -_-'' then, tengok cerita Misteri Jalan Lama.

Fuiyooo ! cerita dia. ada seram, ada lawak, ada hiikayat. hampa nak tau cemna? sila tengok sendiri. aku malas nak cerita panjang2. hehe, sori sori ! Ha ! sebelom tengok wayang, annes beli hadiah dekat aku ngan farah. Weee~ okay lah. malas nak update panjang-2. kay bye,. :D

ni gambar dalam tandas. HAHA !
gambar lain malas nak upload. :D