Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



END YEAR GIVEAWAY BY SIMPLEITUHAKU

Assalamualaikum Semuaa :)
heyyo Heyyo ! sehat sehat ? gaya seorang Doktor bertanya kepada pesakit nyaa. Kihkihkih, perasan jugak kayh. okay lah. aku kena Tag dengan cik Ct Fatimah kita ni. END YEAR GIVEAWAY BY SIMPLEITUHAKU. Wah Wah, i join giveaway lah. aku pun tak ingat last aku join bila. :) apa apa pun, Thanks Ct bab Tag kitee. WahWah, terharuuu sgt. :)


Comel dan Kiut jea kan Banner dia. HAHA ! okay okay. korang tak join tak ? click SINI okay ?
Satu lagii, Hadiah Hadiah dia pun Besst jugak tauu. Serius Bakk angg ! HAHA ! jom usha bawah nih hadiah hadiah dia. sorry lah, ceq CopyAndPaste jeaa. :)


sponsor pertama : ALL TYPE LENSE beliau sponsor 2X contact lense and 2X case lense untuk sepuluh pemenang
sponsor kedua : NABILA MARS beliau sponsor 5X header
sponsor ketiga : MALIIHAH MADZELAN beliau sponsor 1X header
Betooi tak aku cakap ? kan best best hadiah dia. and one more. disebabkan aku takreti nak pakai lense, aku nak bagi je lah lense tu kat kak aku. power 0 okay. :) [gaya macam menang :')]
HAHA ! engat GiveAway nih takdak Syarat Syarat ke hah ? Ada laaaa~ huu...

FOLLOW and LIKE page sponsor , kalau ALL TYPE LENSE sila add untuk mengetahui segala perkembangan , FOLLOW and LIKE page aku supaya kalau korang menang hadiah tak jatuh kat tangan aku sebab tak tuntut
          postkan link post tersebut di ruang komen dibawah ^_^ 
tagkan kepada 3 orang rakan dan pastikan MEREKA TAHU 
sertakan power skali eh , senang nanti kalau saya dah jumpa pemenangnya , xperlu mencari-2 serta menunggu *power untuk lense* 
TARIKH TAMAT ENDYEAR GIVEAWAY PADA : 31.12.2011
So ? i nak tag 3 orang. tak lebih tak kurang. :)

 
# time aku update pasai nih, cicak dekat rumah bising. macam nak lastik jea cicak tuh. :)