Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Happy + Gembira = SUKAA

Assalamualaikum semuaa . :)
oraait ! aku baru ja balik. sebenarnya tak baru sangat lah. dalam pukul 7.45pm macam tuh aku sampai umah. eh ! aku pegi mana eh ? tak gitau gi eh kat hampa ? oh okaaay, aku lupa nak habaq. Hee~ kayy kayy, aku keluar DATE dengan Muhammad Haziq ! oh okaay, jangan jerit ! -__-
eh! tyqa? bukan hang dah break ka dengan dia ? haisshh !!! sapa cakap ? aku tak kaata pun aku break dengan dia. sorry kit naa ! kami dua saja saja ja nak letak status single tuu. gaaataii merengeh sangat. HAHA ! sorry ye Yaya, and the all. bukan niat nak tipu. tapi, dah hampa tanya itu ini. malaih lah nak cita sebab apa. then, kami dua berlakon je lah. Hee~ sorry sorry. :)

Okaay, mai aku nak cerita pasal tadi. :) first2 tu aku pi ikut kak adeeb aku pi amik result. kan Pmr keluaq hari ni. kak aku tak ketaq sangat, aku yang ketaq. Hee~ gegeh gak arr. :D lepas tu, dah tau apa semua result. Ha ? nak tau ? bek pi tanya dia sendiri lah. aku malaih nak heboh2 kat sini. :P
and aku pun dah tau dah result muhammad haziq. okay laaah. SPM kan ada lagi sayang ? watlekwatpis dah laah result nih. kihkihkih ! :P

lepas tu, aku ikut mama and then mama hantaq aku sampai Penang Sentral. tunggu dia apa semua kat situ, jumpa apa dah. Hee, kami dua naik bas pi Sunway Carnival. Kay, dah sampai apa semua. kami dua terus pi medan selera. laaapaaaq doee ! -__- tapi, aku makan tak habes pun nasi ayam regular tuh. HAHA ! ruugi gila. tapi, aku dah takleh nak sumbat dah pun nasi tuh. tak pasai2 muntah kat situ, mampoih den ! kan kan ? :P

and then jalan pi tempat wayang. fuuuhh ! jumpa lah tiga orang budak kadiaq. woisshh, watlek sudah ! HAHA ! pi beli tiket apa semua. cita Suatu Malam Kubur Berasap. cita start pukul 2.15pm. masa tuh baru pukul 2pm kot. so, jalan jalan apa semua. dah 2.15pm teroih masok wayang. Ngee~ tau tak tau tak ? HAHA ! kami suka suka ja duduk kat kerusi tuh. malaih nak cari kerusi betoi2. dah lah gelap ann. padahal kerusi kami hat betoi nyaa tuh sebelah kerusi yang kami duduk tuh. Doa2 je lah takdak orang tuntut kerusi yang kami duduk tuh. tak sampai bapa minit cemtuh, ada gak orang tuntut kerusi dia. HAHA ! "hang nih pun. duduk je lah. banyak bunyikkk pulak ! Grr" HAHA ! kami dua memang gila gila pun. :P

dah habes tengok wayang, kami dua jalan jalan satu sunway tuh. lepas tuh balik. HAHA ! takdak apa nyaa pun nak share. takkan yang romantik2 pun nak gtau ? :p kayy, naek bas pi balik Penang sentral. TERRRpaksa berdiri sebab kerusi Rapid tuh penuh. HAHA !berdiri pun diri je lah. then dah sampai., dia teman aku sampai dekat atas tuh. woooww ~ bertanggungjawab ya kamu ? saaayang kamu sayang! :) thanks kay ? 

dah naik feri, dia pun balik. and aku pun balik. and aku pun dah sampai umah tengah update sekarang nih. :P kaay, assalamualaikum. :D :D :D

#serius, rasa sedih nak lepas dia balik tadi. :(