Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Meleepass !

Assalamualaikum semuaa.
Heyyoo ! sihat sihat tak semua ? okay fine ! sihat ! aku tahu, takpayah cakap aku tahu dah. biasalaahh. aku kan spy ? semua orang aku tau. kay, hiperbola lagi. ish, awatlah semua entry aku sekarang ni banyak sangat hiperbola ni ? sekeh kang ! >,<

Meleepass ? sebab apa lahh tuu kan ? alarr, melepas lah nak pergi tengok CubPrix. betoi tak aku eja ? entah lah betoi ke takm yang penting kalau sebut, sama jaa. Kalau tak semalam dah deal dah dengan Ehem Ehem nak pi naik motor dia. Dia mai amik aku dekat rumah lepas tu pi sana, lepas habis semua Dia hantar aku balik. okay lah kan, aku kata kat dia. Bereess ! And then, aku kata kat dia, esok pagi-2 pukul 8 pagi aku hantar mesej kat dia kata jadi ke tak. okay lah, off line semua. masuk bilik nak tidor awai lah konon kann. tup tupp, kakak aku balik. dia terus bukak lampu. actually, memang lah aku tak tidor g. tapi, dah dia pi bukak lampu, cergas terus lah aku. Kan Kan ?

Okay, sembang punya sembang. kami semua tidor dalam pukul 3 pagi. Pheeww~ sembang apa pun aku taktau lah kan. Tidor apa semua, dalam pukul berapa taktau, terjaga sebab kakak aku yang tidor sebelah aku dia bangun. then, aku memang ngantuk gilaa lah. sambung tidor. Lepas tuh, bila aku bangun balik.. Tuu Diiaaaa ! pukul 9.55 dah. Janji dengan dia nak hantar mesej pukul 8 and kalau jadi dia nak mai amik pukul 9.30 camtu lahh. Alaarr, mesti dia ingat aku takmau pi. Takpa lahh. Malas lah nak mesej tanya.

Pi Bukak Lappy, Onlinee. Eh ! tengok dia online. aik? tak pi ka ? aku tegoq lah terus, tak pi ka cubprix ? then dia kata tunggu kawan. ohh, takpa lah. aku kata aku malas nak pi. okay. pukul 11 dia kata dia nak pi. sembang lahh semua dengan dia. dia nak off dah. okay bye. HAHA ! lepas tu, aku online lah semua lah, blogwalking kejab. then, offline semua. tutup lappy masuk bilik baca novel.

Okay, yang tu ja nak cerita ! aku terrlepaaas PELUANG nak pi tengok CubPrix. Aww Aww~ :)