Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Seedih -__-

Assalamualaikum Semua.
Heiiyooo ! seperti yang dijanjikan macam dalam entri INI, aku nak bagitau sebab apa aku nanges kan malam kelmarin. Ha ! sebab apa eh ? seegan lah nak cerita. HAHA ! gedik lah pulaak~ -____-

Okay okay. nak mula dari mana eh ? Hmm Hmm, sebab apa eh ? Ha ! tetiba dok layan perasaan sesorang. aku boleh pikir yang Mr.MH tuh TERRRlalulahh BAIK untuk aku. and, macam tak sesuai aje aku dengan dia. NO ! bukan nak kata aku nih JAHAT ! aku tak jahat lah. cuma tak lah baik macam Mr.MH aku ni. :D boleh pulak kan aku pi luah apa yang aku rasa dekat dia. Fuuiiyoo ! ATIQAH FARHANI berterus terang buat pertama kalinya dekaat boyfiee dia. HAHA ! macam tak percaya lah pulak. hihihihi, okay ! 

And then, dia pujuk lah apa lah. kata dia tak pentingkan semua tu. and then BlaBlaBlaBla. maybe aku ni jenis senang nak simpati, so. tahu tahu je lah. tup tup, aku dengan dia boleh dah msg gelak gelak. apekehee ? HAHA! tapi, series aku kata. aku menangis lagi sebab dia. kali kedua kot. Ya Allah ! kan aku kata aku taknak nangis dah. ni boleh pulak kan aku nangis,. apa nak jadi taktau. ish ish ish.

aku ada baca satu artikel ni, "lelaki akan menangis untuk perempuan yang betul-2 dia cinta". Err~ masa tu jugak Mr.MH nanges. tak percaya ? sila percaya yang Mr.MH menangis. actually, bukan kali pertama ye dia menangis. Oppps ! bocor rahsia. Hehehe, sorry abaang ! terr BOCOR lah pulak rahsia anda. :D

Okay lah, thats all yang aku nak cerita. oh ya ! esok 3/12/2011 aku nak pi keluar date. Eh ! dengan sapa ? Mr.MH ke ? bukan lah ! dengan KAWAN-2 aku. :D so, hope esok kami gembira-2 saja. kbye, assalamualaikum.