Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Tutorial Shawl

Assalamualaikum semua, :D
camna ? sehat ? aloloo, tak sehat eh ? pi makan ubat pi ! lepas dah habes makan ubat apa semua tu, sambung baca balik naa ! saya menghargainya ;) okay, aku hari ni sehat sehat saja walaupun dilanda Rinduu dekat Mr.MH aku ! huuwaaaaa ! dia pergi Cameron laagi ! tak aci. ! Grrr~ juga rindu dekat Mama aku. Juga rindu dekat Kawan Kawan aku. Sobs Sobs ! kesiaan kan ? :') takpa takpa. jangan risau ! :D
okay !Tutorial Shawl ? eh eh ! atiqah farhani ke buat ? oh no ! tunggu berkurun lah aku nak buat. HAHA! ni tutorial shawl dari Kak Tyah. sapa tuh ? entah, aku pun taktahu and tak pasti. tapi, dia mempunyai muka yang comel. first tine aku tengok video dia, nampak macam umur 13,14 cemto. rupanyaa dah 16 tahun. Kihkihkih ! nasib aku tak tegor adik lagi. Hehee~

Tutorial dia yang ni memang simple lah. tapi menarik perhatian aku untuk meniru gaya shawl dia. simple je pun nak buat. p/s : nak pakai time date nanti.! :D ^_^ 


Thanks to Kak Tyah sebab buat tutorial ni. walaupun aku tak mintak dekat dia. HAHA ! :D watlek watpis. :)