Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Hello New Year 2012:)

Assalamualaikum reader. Assalamualaikum 2012. :)

Heyyo ! sihat sihat ? Ha! alhamdulillah semua sihat sihat jaa. besa lah hampa kan, nak start sekolah nih mesti lah semua sihat sihat and semangat jaa. macam aku. *okay tipu aku semangat nak pegi sekolah* HAHA ! malam tadi aku pi BBQ dekat pantai QueensBay. angin diaa, kuat bakk angg ! syok syok. tehn bunga api punya lah banyak. ! macam dok lawan lawan ja belah sana and belah sono. HAHA ! then ada yang dok drive tuh, bunyikII kan Hon depa. Elleh ! serupa macam depa ja ada Hon. Blaahh lah ! :P
okaay, tahun baru mesti lah ada azam kan ? kan ? sapa takdak azam tahun nih ? oppps, bukan takdak azam, depa cuma nak sambung azam tahun lepas yang tak kesampaian tuh. kan kan ? Jujur lah aku kata, tahun lepas aku takdak azam pun. :) tak pelik kan ? biar lah. so, tahun nih aku ada azam. tak banyak pun, ada lah dalam 100 3+1 azam jee. :)

Pertama :
aku nak jadi seorang anak yang hormat MamaBaba, selalu mendoakan Mereka. :)

Kedua :
aku nak jadi Pelajar yang rajen, cemerlang dalam akademik. Kokurikulum tu. insyaAllah. :)

Ketiga :
aku nak jadi Insan yang baik, dan segala nilaiII yang baik. :)

Keempat :
Mahu menjadi Hamba Allah yang taat perintahnyaa. :D

InsyaAllah aku boleh capai azam aku. :) Doakan lah aku okaay ? ape azam hampa ? aku doakan hampa boleh capai azam hampa. ape ape pun, aku rindu segala kenangan 2011. kalau dalam tahun lepas 2011 aku ada sakitkan hati ke terrrkasar dengan hampa ke. Im sorry banyak banyak okaay. kita bukak buku baru tutup buku lama. jadikan buku baru ini penuh dengan kebaikan. :)


Selamat Tinggal 2011, engkau sentiasa menjadi kenangan untukku. :)
Selamat Datang 2012, harap tahun ini menjadi tahun yg baik dari sebelumII ini. :)