Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



saya sedaaar siapa saya. :(

Assalamualaikum Warahmatullah. :D
okaay, Fact ! saya mengambil masa untuk mencari idea agar terrrrtulis update ni. Tak percaya ? Ya Allah. SUMPAH. Mengambil masa yang agak lama. sambilII tuh saya pergi ke halaman Facebook. SambilII cari idea. Kan Kan Kan? okaaay, berbalik kepada Our topik here. Whats it is? Korang dah baca kan Tajuk Atas tu ? so, takpayah lah susahII saya nak meretype kembali tajuk tu. Boleh kan ? :)

okaay, nih aku cukuuup meluat lah kalau orang letak upload gambar dekat facebook terutamanya. mesti letak caption macam nih. 'saya sedar siapa saya, tak lawa macam korang. tak comel macam korang.' Taaaapiii, posing maut punya. motif letak caption lagu tuh. Kenapa kenapa ? nak amik publisiti ke ? ataaaau, nak mintak simpati kawanII untuk komen kata macam nih.? "aissh, laawa lah. mana tak lawanyaa ? siyez lawa and blablablabla lagi lah." mung kabor kat kite sat, awat mung bubuh caption toh lagu toh ? Ha! kan dah macamII dialek aku letak dekat situ. HAHA ! 

Kang kalau aku dah geeram aku tulis jugak lagu nih. "Dah tau gambaq hang nih tak lawa, yang hang pi upload jugak bawak masuk facebook apahal ? " Tapi, syukur. masih boleh dikawal dengan Kesabaran. Hehe, 

#sapaII yang baca entry nih. and terasa ke. SorryII. nih firasat aku. cerita aku. :)