Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



i'm Sorry,

Assalamualaikum Warahmatullah ;)
First sekali. Aku nak bagitau. Aku update ni pukul 5.00 PaGi okay. orang punya best tido, aku bole terjaga pukul 4 tadi. then terus takboleh nak tido. :/ kesian kan ? sebab apa eh tak boleh tido ? Ha! nak cerita lah ni. :') korang ! sihat alhamdulillah kan semua? Bagus lah. Aku tak tahu nak mukadimah apa panjang-II, so aku teruskan aja lah apa yang aku nak story ni. :)

Okaay. Dah lama kan aku tak story pasal aku dengan dia ? Dia? alaaar, dia lah. Muhammad Haziq ! Ha ! kan kan ? dah lama kan ? sebab selama akuu tak cerita ni. kami tak gaduh-II pun. sebab tuh lah aku tak cerita. takdak apa yang best pun nak cerita. :/ then aku cerita ni mesti korang dah tahu. sebab apa aku update pagi-II nih pasal kami. :') 

Aku salah ke ? nak cerita macam mana eh nak bagi korang paham? ishh, malas lah nak cerita macammana kami boleh salah paham macam ni. Btw, aku ada sent message kat dia tadi. pukul 12.20a.m 6Februari2012. 
"AkuBenciHang ! Tapi..., AkuSayangHang. Arrrggghhhh , bodonya aku . "
Salahke? umm umm, aku admit. masa tu akuu tadak mood terus. and then terus aku Off Handset. Lepas tu, aku On balik sebab nak message dengan kawan aku. Nak luah dekat dia. terus ada 2Message dari dia. and then SATU misscall. :/ Haziq,! mintak permission nak siarkan apa yang awak hantar. tapi, saya ubahII sikit lah. :)

" Sorry sangat-II. i terima ja u nak kata apa pun. Tapi i harap hubungan kita takdak apa. i takmau apa-II jadi dengan kita. Im Begging you sayang.! :( i sayang u and i takleh nak hilangkan rasa sayang i kat u. i takleh nak lupakan u. takkan boleh! Sorry sangat-2 . i tak bermaksud nak buat u marah or what. i nak u happy ja dgn i. "
" awat ? apa oun. i hanya ada u sorang ja. i takmau apa dah. i syg u sorang ja. only you. "
Dua message dari dia. :/ alaahaaai, lemah jantung aku dibuatnyaa. Umm, kawan aku kata. jangan lepaskan dia. susah nak dapat lelaki yang betul-II sanggup buat apa saja. Ya! aku mengaku, dia baik dia semua lah. cukup sempurna bagi aku. Tapi, aku tak layak lah untuk dia. Memang lah aku tak curang, tapi aku ada jugak message-II dgn laki lain. Ops, kawan je. tapi, dia? taktahu lah kan. Sobs Sobs.

Malam Malam dekat asrama. Aku selalu luah dekat Farah apa yang aku rasa. Apa yang aku nak buat. Patut ka ? semuanyaa lah. Aku tanya dia. Kadang-II, Hampir setiap malam jugak lah aku bagitau farah aku nak Breakup. Tapi, tak sampai hati and aku sayang dia. Masa yang sama, aku taknak dia kecewa dengan aku. Sorry sayang. Iloveyou :')

 "Youu, i mintak maaf banyak-II kat you. sebab, sepanjang kita kenai. i banyak susahkan hati you. buat you keluaqkan airmata tu. i admit, memang i sayang sangat-II kat you. tapi, i taknak you terasa apa yang i buat semua ni. memang you tak kongkong i. tapi, bila i nak buat something tu, i ingat you ja. takut u cemburu ke apa ke. Youu, nak tau tak kenapa i sent message macam tu tadi kat you. sebab i nak you benci i. i taknak you makin sayang kat i. i nak you benci i. kalau macam tu, senang lah i and you break. bukan i nak kata i taksayangyou bila i mintak break. cuma, i nak you tumpu dekat pelajaran je. i tengok you punya pelajaran pun, makin lama makin down. taknak lah macam tu. i nak you berjaya dekat dunia and akhirat. :) Sebab i sayang you lah i buat macam ni. i tak tahu dah nak kata apa, lagi satu. i mintak maaf sebab tulis dalam blog ni.  Blog ni lah satu satunya tempat untuk i luahkan apa yang i rasa. i harap you paham. Kalau kite dua ada jodoh, InsyaAllah, i cari you balik. tapi, kalau takdak. i harap you dapat cari orang yang lebih sesuai dengan you. and lebih baik dari i. I Hope that. And i Hope, i dapat orang yang macam you walaupun susah. :') i tahu memang susah and payah untuk i lepaskan you dari hidup i. buang you dari fikiran i. tapi, you tetap dalam hati i. tak pernah hilang dalam sesaat. :) macam mana i ingat Allah, macam tu i ingat youu. tapi, i ingat Allah more than i ingat You. :) Allah dah tentukan apa yang akan berlaku. Percaya pada Takdir okay ? "

#aku menangis update pasal ni. :/ LOVEYOUUU Muhammad Haziq. :'(
Maaf, saya luah apa yang saya rasa. tak suka ? anda boleh pergi dari sini selama lamanya. :) terima kasih.