Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Berubah untuk Kebaikan :')

Assalamualaikum ;)
Hai, sihat tak kamu semua ? oh, Alhamdulillah. Syukur Allah berikan kita kesihatan yang baik. :) Alhamdulillah, saya pun dah beransur baik. Tiada lagi Selsema, demam, sakit tekak. And, suara pun dah ada kembali. :) oh, ape dia tajuk hari ini ? heheeew, malu nak cerita. tapi, kena jugak. demi diri sendiri kan ? :')

Haa, serius. saya terasa dengan kawan kelas saya sendiri. sebab apa ? takpayah lah cerita. Kaaaann ? lepas itu, muncul keinsafan dalam diri. aceeewah ! terasa saya begitu teruk, begitu dan begitu teruk. bercakap tidak memikirkan sesiapa. dan hanya fikirkan keseronokan. Oh TIDAK. saya tidak mahu selamanya begitu. Sedar bahawa dunia ini hanya sementara. Kan ? jadi ? Doakan saya supaya sentiasa memikirkan akibatnya dan doakan saya supaya lebih terbuka hati untuk berubah dari baik ke lagi BAIK. ;) terima Kasih kawan.

Dan, mungkin saya juga akan sentiasa tumpukan kepada pelajaran selepas ini. oh bukan mungkin. saya AKAN. Yaa ! akan. :) maaf kalau entri ini membuatkan kamu semua meluat nak baca. tapi, inilah luahan hati saya. Hmm, apa lagi ye nak cerita. Oh, sudah habis. And Welcome Back to the school ya. Hope You All jadi Student yang terbaik dari yang terbaik. InsyaAllah. ;)

saya bersama kakak tersayang ;) 

saya bersama kakak-II terhebat. LoveYou ;)