Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Tak Suka HANG !

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh :')
Sehad tak ? Dah Makan ? Dah Mandi ? Dah buat Homework yang mengunung tuh ? :) saya ? tak sehad seperti kamu semua. :'l kenapa ? oh. seperti dalam entri sebelum ni, kan saya dah beritahu yang saya demam dan segalanyaaa kan. selsema saya semakin teruk. sapa suka bila hidung kita terrrsumbat ? Ya Allah, seksa sayaaaang. :'( badan pun kadang-II panas , kadang-II okaay. Batuk pun dah menjelma sikit demi sikit. Saya dah mandi. Masih Wangi okaay. Homework ? Oh, saya baru buat sikit. Improvement kan ? Dari tak buat langsung tuuu. :)

Ha ! Tajuk entri ni. saya tak suka sapa ? Oh, bukan manusia. tetapi SELSEMA. Sumpah ! saya tak suka dia. begitu menyiksakan jiwa dan raga saya. susah nak bernafas. ishh, tak suka tak suka. kenapa lah cuti-II ni kena hadapi segala ni ? terus takda semangat nak buat apa-II. Ya Allah........

Dengan kehadiran dua kecik ni dekat sini. Astafirullahal-azim.. makin teruk lahh sayaa macam ni. kenapa lah perangai  dua kecik ni suka sangat buat saya sakit hati.? sakit jiwa dengan depa. Grrrrrrrrrr~

okaay maaf. entri ini agak lambat dan tidak seronok. Maaf, saya tidak ada semangat nak tulis panjang-II berjelaaa. :) Assalamualaikum.