Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Kenapa Hang ?

Assalamualaikum semua .
sihat sejahtera je kan ? Alahaii, rindunyaa dekat Blog hudush aku ni. :') sungguh ! saya rindu awak Blog. Hah? tak percaya? takpe lah, siapalah saya kan nak suruh orang percaya saya. Kawan Kawan pun.. entah lah. Malas nak gaduh gaduh memanjang kan ? Manusia. memang selalu lah kan ada rasa tak puas hati atau apa. Aku pun mengaku yg aku ni ada jugak rasa tak puas hati. tapi, aku tak lah tunjuk terang terang macam hampa weh ! 

Cuba korang bayangkan ? Kawan sekelas. sekelas dari form one lagi. sekarang dah form three. dok buat perangai tak semenggah depa tuh. sapa tak sakit hati beb ? memang SHIT lah aku nak kata kat hampa. bukan apa tau, dah lama tau aku sabar dengan perangai hampa. SUMPAH ! aku sabar dah lama. Since Form ONE lagi tau. Nasib baik dengan hampa semua tuh aku boleh sabaq banyak tau. And  satu lagi. Hampa boleh tak tengok diri sendiri dulu sebelum nak 'tolong' ubah orang lain? bukan aku nak cakap lah kan, aku tengok 'HANG' pun ada yang tunggang terbalik lagi, KALUT MALUT ja nak suruh orang buat itu ini itu ini. ORANG tu tau lah keja dia Kan Kan Kan ? SUMPAH aku bosan dengan perangai hampa. Nak buat macam mana kan? Tahun ni LAST Year aku. so, aku malas lah bertengkaq dengan hampa.

So, kalau aku terkasaq bahasa dekat sini. sorry lah ye. blog kan tempat orang luah macam macam. kan kan ? bukan macam 'orang' tu. nak buat blog, tapi... RAHSIA RAHSIA kepala hotak dia. Opps, sorry again. so, thats all. Assalamualaikum. :)

p/s: 24April2012. Nurul Atiqah Farhani bersama 29orang pelajar yang mewakili sekolah dalam Bicara Berirama akan bertanding pada tarikh itu. jadi, saya berharap. semua okay okay sahaja. Sesiapa yang keraih kepala tu. lembut lembutkan lah kepala anda sebelum aku sembelih hampa. >.< aku kan CONDUCTOR. KETUA tuuuuuuu~ :p
Harap semua doakan saya boleh buat yang terbaik kay. :) Loveyouu all !