Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



happy holidaysss .

Ehem . Assalamualaikum. Amacam ? *angkat angkat kening* suree happy punya lah kan holidaysss hampa kali ni. Dua Minggu pulak tuh. Hampa semua pi mana ? London ? Paris ? Hawai ? Bali ? Eropah ? Korea ? Jepun ? Wahh wahh , untung lah banyak duit . boleh pi macam-II negara. tak kurang jugak ada yang balik kampung kan ? kirim salam naa dekat atuk dan nenek. saya rindu kampung jementah saya. :') ehmm , nak buat macam mana. takde rezeki nak balik. apa-II pun Happy Holiday naa .

Saya pegi mana cuti ni ? korang terpikir tak ? TAK ? okay fine. Tarik selimut tidor. hekhek, gedik ! ehmm, nanti 3hari berturut-II saya tak online. sebab ? merajuk ? bukan lah ! pergi seminar PMR dekat PLKN bukit besar,kulim,kedah. dekat jeee. dari 29-31mei. kejap jeh. and then my siblings rancang nak pergi genting. tapi,,, taktahu jadi ke tak. tak kot. entah lah. tengok budjet kot. :')

ehmm . okay lah, taktahu nak merapu apa. tadi banyak sangat idea. tengok-II facebook tadi, terrrrtengok mr.haziq saya baru online. melayang terus idea tu. btw, tunggu update seterusnya. ada benda nak cerita. tunggu lah 29Mei2012 nanti naa. :) muaah. assalamualaikum.