Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Setahun dah .

Assalamualaikum . Sihat ? kay, ada tak nak terrtanya saya sihat ke tak? tak ? kaybye . taknak kawan . syuh syuh . tapi saya tetap nak cerita pasal tajuk tuhh . *mulutt menunjuk mcm mulut itik* :D errr , nak tau tak ? hee , okay . taktahu nak mukadimah apa panjang-II. so, saya teruskan je lah . :)

29May2012. okay, cukup setahun saya dengan dia. siapa? alahai, muhammad haziq bin rosli. amik hang ! keja dok tanya ja :) dah, lain kali jangan tanya siapa dia. satgi saya bagi nama tok dia pulak. erk, tahu ke? TAK . kayfine ;) errr, apa lagi eh? ha! kalau couple tuh, confirm ada gaduh baik kan? semua pasangan kan? bohong kalau ada yang tak pernah gaduh. tak best lah kalau tak gaduh. sunyi jaa. HAHA!

Ehmm, tapi. susah nak calling-II apa semua. sebab? simcard dia hilang. KAY ! HILANG. Sabar aje lah kan? nak buat macam mana. so? terpaksa lah chatting ja. okay what? haha ;)

" abang , acewahh . err, minta maaf sekali lagi kalau selama 365 kita kenai, kita couple. i banyak buat pasal dengan you kan? jangan nafikan! memang benda betoi. i tau apa i buat salah. walaupun you cubna nak perbetoikan. tapi, entahlah. orang kata, blog nih tempat curahan hati perempuan. macam tuh jugak i. sorry kalau i melalut kat sini. just want you to know that i really love you abang. "
abang , lagi satu. serius i cakap. you orang first yang couple dengan i hat serius dengan i, sabar dengan karenah i, dan bertahan dengan i. setahun. cukup lama bagi i. thanks tau. i hargai apa yang you buat selama ni. ;) err, minta kebenaran nak letak gambaq you.takpa, tak nampak muka handsome you pun. :P

 aku sayang hang, kay cukup.! ;)