Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Kembali Blogger :)

Senangnya dalam hati, dapat berpakwe ramai seperti dunia Ana yang punya. lalalala, 


Eh eh, hiiii :) Do you miss me ? Auch, i miss you banyak banyak. banyak giler la. :) 
Assalamualaikum. 
Sihatkah anda? sudah makan? dah call boypreng anda? errr, okay abaikan soalan yang terakhir. Sebenarnya masih tidak dapat dipercayai kerana ATIQAH FARHANI ni rajin pulak nak melawat dan seterusnya jarinya menari-nari di atas keyboard sambil otaknya memikirnya idea. :) wahh, amacam ayat? ada okay ke ? okay, ignore it. :) i just emmmmm rasa gembira sangat sangat sebab otak ni tidak lupa akan password blog ni.

Maaf lah sebab mengambil masa yang agak lama sebab tadi tengah bersihkan blog ni. MopMop, LapLap, BasuhBasuh apa yang patut. Fuhhhh, Kotor yang amat sangat. Kan aku dah bagitau haritu tolong jagakan blog ni. eiii, potong gaji kang haa ! haa, tau takut kann ? nanti jangan buat lagi. Kali ni saya maafkan k u ollss :) hikhik.

Okay, cuti pun dah start. So bagi budak KV macam aku ni. ehmmm, cuti tak syiok sebab we just gets oneweeks and a half holidays. But this time is not me. Aku cuti dua minggu sebab aku balik johor japgi. Haaa, jangan jeles jangan jeles. Jangan pikir aku ponteng zupp macam tu je k. Aku dah bagi surat dah pun dekat PK HEM kite. Beliau benarkan selepas itu saya pun melompat sehingga kepala saya berlaga dengan bumbung pejabat. okay itu hiperbola :)

Memandangkan aku nak balik johor, jadi aku pun nak amik kesempatan nanti kat sana nak cari pakwe pakwe johor. Sebab depa kata laaa kan orang johor ni setia setia. ya ka ? mai nak try sorang? :) Hahaha,ohh lupa nak habaq mai kat hampa. aku la ni single. so kalau berkenan sila berhubung dengan saya di laman sosial seperti facebook mahupun twiiter. Facebook & Twitter sama je. Atiqah Farhani cuma kalau twitter tu nama tu rapatkan dan tambah @ didepan tu :) haaa, kan dah jumpa. Donts worry, its only me at there name like that :) emm? im not really sure la.

Lagi satu nak habaq kat hampa. Kami Nurul Atiqah Farhani bt Mohd Roshidan ni dah habis pun Exam Semester Satu nya. Okay agak happy. Nanti masuk semester dua belajar benda lain benda baru. agak teruja disini tapi agak takut jugak :) okay la, tara tu ja boleh sembang panjang. nanti aku nak pi johor dah aku tulis lagi In Sha Allah. Moga Allah Rahmati Hari Kita :) Amin. Assalamualaikum.


This is Me with Friends at KVKULIM.


Ini Pulak dipanggil SAHABAT saya di Kadir.
SAHABAT terhebat saya yang tiga dibawah sekali tu <3 font="">

And the last this is me, takpe aku tahu hampa rindu aku.
ni aku bagi hugs sikit kat hampa :)
Okay Byeeee :*