Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



Iftar + lepaking Q'Bays

Hai Assalamualaikum. Acenaaa sihat dop? eh, aku dah lama kan tak hapdate blog. actually aku dah makin busy sekarang ni. macam macam doh kena buat. Harap hang paham dude :) okey, Tak lambat lagi kan ? Selamat Berpuasa. Dah nak habis dah pun puasa and Ramadhan akan pergi tinggalkan kita yang hina ni. :) Nak cerita lah jugak haritu 2Ogos2013 bersamaan hari Jumaat. Me and my friends join iftar at Qb :) Whats a best moment with them. taktau nak cerita apa ni -.- Then tengah ralit dok jalan jalan dalam qb tengok dah pukul 7.05pm kot. kalut gelabah lah nak cari tempat makan semua. last2 semua berpecah. herghh, okey. then muazzam/ajam belanja air twister dekat aku, waniee, and alipp. :) bukak posa je dulu dengan tu. lepas tu baru g foodcourt cari tempat. okey, enjoy the pictures :)


just two of we firstly girl :)


 Dari kiri : Ajam, Zarul, Kojip, Shafiq, Syafiq

 Me with Wanieee :*

 Me, Wanie, Alippppp

 Borak kosong kami dua. :D

See the tinggi :3 haha, pendek pendek hang
pun aku sayang :) 

 With Iz Zarul :) Abang Jam Pinkk Hot :D

 Iftar this :)

After iftar, lepak at rooftop :)

sweet dop aku dgn wanie haa ? 

Me and Waniee wennyy :*

This. With Aliff Zulkifli :)

I will make this is my memories with you all guys :) Thanks.

Okay finish up :) Habis dah laaaa :3 seperti yang dapat dilihat, cuma 3 orang sahaja perempuan yang mampu menghadirkan diri. yang lain takboleh sebab ada hal :) Okey, kami dijaga baik oleh mereka mereka :) Sayang hampa weh :) K bye Assalamualaikum. 
*Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri*