Fake Dream
Disclaimer



Home About Linkies



semua dah berubah.

Ehem, Assalamualaikum.
Yaa, memang banyak yang dah berubah since aku dah berhijrah mai kelantan. Sebab apa? Aku malas nak bagitau detail. cukuplah aku bagitau yang baba aku yang mai pindah sini and aku diheret sekali. KECEWA? yes of course. SAKIT HATI? hm memang. SEDIH? Tentu sekali. tapi aku sebagai anak takboleh nak bantah atau apa saja. i want to be a good daughter and solehah. Insya Allah.

Dah masuk 8 bulan and almost 9 Bulan jugak aku dah menetap dekat negeri Kelantan Darul Naim ni and dah pindah sekolah. So sad lah sebab sempat belajaq kat KVKulim just for one year. and takdapat nak habiskan diploma kat situ. Hmm,

Hmm kawan? yes, aku kena tinggalkan kawan kawan aku untuk kali kedua. Kali pertama waktu aku dari kadiaq nak pindah pi kulim. La ni, dari kulim pindah mai pasiaq mas. Oh No, of course lah weh sedih. Tapi aku nak sangat aku ada dengan depa time sekarang. nak luah semua benda. Hmm, k takboleh. 

Notakaki : Update kat makmal akdp kv pasiaq mas. kbye. Assalamualaikum.